hurt

Salam
betul ke ape yang aq buat nie?
just sbb dye dah ade girl aq nk lupakan semuanye pasal dye?
omg that is STUPID
huurmm,
is he hates me ?
kenapa last'' jadi mcm nie?
okayy, betul ke ape yg org cerita kat aq ?
yang kau nie playboy , jambu , tk de kawan more''
oukayyyyyyyyyyyy ><
aq serba salah sangt !
omg kenapa aq yg perlu serba salah nie
dye yang dh ade girl bukn aq yng ade boy
bukn aq yang main kan perasaan
bukn aq yg bagi harapan :, <
but something really hurts me bila dye kata
SA dye perfect .. omg! nobody perfect laa wak!
awak saya tk marah awak pon
=='
awak pernh hantar msg kat saya kan
*my life is never perfect*
awakk
same here! lebih'' lagi bila awak hilg mcm tu saja
awak saya sedih, saya tk tahu mcm mne nk hilngkan kesedihan tuh
and saya rase untuk hilangkn kesedihan nie ade satu cara je
which is by hating you!
but itu mustahil ! come on , awak tuh penting sngt bagi saya
awak kawan'' & cousin saya ramai yg dh tahu pasal awak
dye tahu saya syng sngt kat awak
tpi bila dye org dpt tahu yang awak dh ade girl
dye org suma nk tahu cerita sebenar
dye org suruh saya lupakan
and dye org suma benci awak!
mungkin dye org bole , tpi saya tk wak! saya tak!
ya allah pilu sngt hati ini bila tahu
terasa mcm saya nie ditipu hidup''
terasa saya ni mcm bahan mainan
terasa lifeless sangt wak!
samapai hati kan!
sekarg nie sya hanya ikut ape yg kawan sya suruh saya buat
1st : deleting you
2nd : remove your 6ber *done , menyesal tahu mcm mna sya nk dpt blik 6ber awak?
3rd: buat awak benci kat saya *dh cuba tpi nthlaa
4th : deleting u from my family
5th : unfriend you *okaayy saya tkkn buat yang ni! tk kan! awak pon kay, pleasE?
awakkkk ! walau pon 5 je benda! tpi sya mmpu buat satu je! yg 2nd
tuh pon saya delete depan cousin sya
mcm mna huh snang'' je awak bole lupakan saya?







..................................................................................................................................................................................................
isyraf fitri i'm sorry :)








No comments:

Post a Comment

SAYANG BUDAK TGH COMENT NY